فال چهارشنبه 1 دی. 2021



هشدار ماه

بعد از ساعت 6 صبح به وقت شیکاگو، هیچ محدودیتی برای خرید یا تصمیم گیری های مهم وجود ندارد. ماه در عقرب است.

قوچ (21 مارس – 19 آوریل)

باهوش باشید و همه چیز را در مورد بانکداری، دارایی مشترک، بدهی و کارت های اعتباری بررسی کنید زیرا چیزی غیرمنتظره می تواند این حوزه را تحت تاثیر قرار دهد و شما را ناآگاه کند. ممکن است شما را در تضاد با یک شخصیت معتبر قرار دهد. (بله!) ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا این امر می تواند بر امور مالی شما تأثیر بگذارد.

ثور (20 آوریل – 20 مه)

آرام و آرام باشید زیرا امروز کمی گیج کننده و قطعاً پر از شگفتی است. ممکن است مشکلاتی با والدین، رئیس‌ها و شخصیت‌های قدرتمند ایجاد شود. (هرگز قدرت ادب را فراموش نکنید.) کسی که می شناسید یک توپ منحنی به سمت شما پرتاب می کند.

جمینی (21 مه تا 20 ژوئن)

روال کاری شما امروز قطع خواهد شد. اختلالات رایانه، کمبود کارکنان، تجهیزات خراب، کاغذهای نابجا، قرارهای لغو شده – چیزی. همچنین ممکن است توسط قوانین و مقررات یا بهانه قدیمی “ما همیشه این کار را انجام می دهیم” محدود شده باشید. موفق باشید.

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

توجه والدین: این روز برای فرزندان شما پرحادثه است، پس بیشتر مراقب باشید. پیدا کنید که آنها در هر زمان کجا هستند. در این بین، رویدادهای اجتماعی ممکن است لغو شوند. شاید یک دعوت غیرمنتظره شما را شگفت زده کند؟ مراقب حوادث ورزشی باشید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

لباس بپوشید زیرا چیزی روال امروز خانه شما را مختل می کند. ممکن است کسی در خانه شما را بزند. در همین حال، تجهیزات کوچک ممکن است آسیب ببینند یا آسیب جزئی رخ دهد. (“نه!”) چیزی که باید بدانید این است که اوضاع آنطور که انتظار دارید پیش نمی رود. آماده.

باکره (23 اوت تا 22 سپتامبر)

به همه چیزهایی که می گویید و انجام می دهید توجه کنید زیرا این روز برای علامت شما یک روز حادثه ساز است. از طرف دیگر، چون می توانید خارج از چارچوب فکر کنید، ممکن است یک ایده هوشمندانه و اصلی داشته باشید؟ به احتمال زیاد، شخصی در قدرت یا فردی مسن تر از شما نقشه شما را خاموش می کند. (آزاردهنده.)

Libra (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

امروز بر پول و دارایی خود نظارت داشته باشید زیرا این کار مزخرف است. هر چیزی می تواند رخ دهد. ممکن است در حال کسب درآمد باشید. ممکن است پول از دست بدهید اموال شما ممکن است آسیب دیده یا به سرقت رفته باشد. ممکن است محدودیت های مربوط به کودکان، ورزش یا فعالیت های اجتماعی ایجاد شود. اوه خوب

عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

امروز ماه در علامت شما در مقابل سیاره زحل و در مقابل اورانوس وحشی و عجیب قرار دارد. روز آسانی نیست. سر خود را پایین نگه دارید و پودر خود را خشک کنید. انتظار چیزی غیر منتظره را داشته باشید. انتظار می رود توسط قوانین، مقررات و ارقام مقامات خنثی شود. (بله!)

قوس (22 نوامبر-21 دسامبر)

امروز احساس بی قراری می کنید. این احساس را دارید که منتظر افتادن کفش دیگری هستید. این کاملاً مناسب است زیرا در نمودار شما، ماه “متلاطم” است و همچنین پنهان است. این بدان معنی است که ناخودآگاه شما توسط کائنات تکان می خورد. مشکلی نیست فردا برو

برج جدی (22 دسامبر-19 ژانویه)

این روزها روابط با دوستان و اعضای گروه تیره و تار است. آنها ممکن است چیزی بگویند یا انجام دهند که شما را شگفت زده کند؟ آنها همچنین ممکن است سعی کنند شما را مسدود کنند یا ممکن است با ایده شما مخالفت کنند. این را جدی نگیرید زیرا این فقط تاریکی موقتی است که در پای شماست. (فقط برای امروز.)

Aquarius (20 ژانویه تا 18 فوریه)

این روز بدی است برای درخواست اجازه یا تایید از رئیس، والدین، معلم یا پلیس. این تخت بزرگ را به آنها بدهید. اگر از آنها کمک بخواهید، ممکن است پاسخ آنها این باشد: “با دست صحبت کنید”. در این بین ممکن است شما را غافلگیر کنند. سایت با دقت

ماهی ها (19 فوریه-20 مارس)

برنامه های سفر و هر چیزی که مربوط به برنامه های کالج و دانشگاه باشد امروز دچار اختلال می شود. قریب به یقین. به خود زمان بیشتری بدهید تا جایی برای مقابله با موارد غیرمنتظره داشته باشید. اخبار تکان دهنده در رسانه ها ممکن است شما را بیهوش کند. ممکن است کسی قانون را وضع کند. اوه!

اگر روز تولد شما امروز است

بازیگر، خواننده رپ ریز احمد (1982) تولد شما را به اشتراک می گذارد. شما جاه طلب، باهوش، پرشور و مستقل هستید. شما رویاها و خیالات بزرگ دارید. مردم هوش شما را دوست دارند. امسال برای شما پایان یک چرخه نه ساله است، به همین دلیل است که شما درست است کاری را تمام کنید و پروژه ها و رویدادهای خاصی را در زندگی خود به پایان برسانید. برنامه خود را برای شروع کاری جدید در سال آینده مشخص کنید.