دمپر موتوری تهویه مارکت

1. نوع باز و بسته شدن: دریچه های بازدید می توانند به صورت تاشو (پنلی)، جلوگیری شده، با مکانیزم قفل و یا بازوهای نگهدارنده باز و بسته شوند. دریچه بازدید تاشو (پنلی): این نوع دریچه ها دارای پنل هایی هستند که به سادگی باز و بسته می شوند. 1. ابعاد و اندازه: دریچه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند تا به دسترسی آسان به تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز کمک کنند. بسته به نوع فضا و نوع کاربرد انواع مختلف این تجهیز مورد استفاده قرار میگیرد. دریچه بازدید جلوگیری شده: این نوع دریچه ها دارای یک سیستم مکانیزمی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به داخل تاسیسات هستند. برای جلوگیری از ورود و نفوذ حیوانات و حشرات هم در پشت پرهها از توری یا فیلتر استفاده میشود. در نتیجه، مفهوم دریچه بازدید کناف مرتبط با دسترسی آسان به پشت سطح کناف یا تایل جهت انجام تعمیرات، تغییرات یا نگهداری تاسیسات و تجهیزات پشت آن است. دریچه بازدید تخت: این نوع دریچه ها دارای سطح صاف و تخت هستند و برای دسترسی به تجهیزاتی که روی سطح نصب شده اند مناسب هستند.  ​​​​ ​​!

اسپلیت دمپر پره ایرفویلی فضاهایی که دارای تجهیزاتی مانند هوارسان ها و یا ژنراتور های دیزل هستند، نیازمند هوای تازه می باشند که این هوا بهتر است از طریق لوور هوارسان آکوستیک وارد این اتاق ها شود. دریچه بازدید، یک نوع از تجهیزات ساختمانی است که برای دسترسی به تاسیسات، تجهیزات، لوله ها، کابل ها و سیستم های مختلف پشت سازه ها یا سطوح مختلف ساختمان به کار می رود. به طور کلی کاربرد ترنینگ ون ها کنترل و هدایت جریان هوا میباشد در کانال کشی هایی که با زاویه 90 درجه است از ترنینگ ون استفاده میشود تا جریان هوا با دیواره کانال برخورد نکند و باعث افت فشار نشود اگر از ترنینگ ون استفاده نکنید در مکانی که قرار است هوا به جریان در بیاید هوای مطلوب و دلپذیری را نخواهید داشت برای جبران افت فشار در کانال های L شکل از ترنینگ ون که هدایت و انتقال جریان هوا ر ابر عهده دارد استفاده میشود. این دریچه درکنار این که هوای داخل آشپزخانه را تهویه می کرد، از ورود آب باران و برف نیز جلوگیری می کرد. متداول ترین کاربردهای این محصول شامل کنترل جریان هوا در سیستم های تهویه مطبوع، کنترل جریان هوای گرمایشی و سرمایشی ورودی به فضا و مهار آتش و دود در سیستم های اعلام حریق و آتش نشانی می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در برمیگرد.  ​​​​&;​!

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش لوله خرطومی صداگیر ی پلی استرِ فشرده در قطرهای ۱۰ تا ۴۰ سانت قابلیت تولید داشته و در قطرهای دیگر بصورت سفارشی تولید می گردد.بطور کلی از این لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری در لاین های رفت و برگشت هوا در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود.عایق دار بودنِ این لوله خرطومی صداگیر باعث شده از این لوله خرطومی صداگیر در سیستمهای گرمایش و سرمایش نیز به وفور استفاده گردد.کاربرد این لوله خرطومی صداگیر بسیار گسترده بود ه و جهت تهویه محیط های مسکونی،اداری،تجاری،صنعتی و… تا ۲۰- درجه سلسیوس می باشد که در بین انواع لوله خرطومی صداگیر از جمله بهترین انواعِ عایقدار محسوب می گردد.نصب سریع و آسانِ لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری نیز از ویژگی های عمومیِ این لوله خرطومی صداگیر به حساب می آید.برعکس لوله خرطومی صداگیر با عایق پشم شیشه، لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری را در هر محیطی حتی محیط هایی با شرجی و رطوبت بالا(مثل شهرهای شمالی و جنوبیِ کشور) به راحتی و وفور می تولن استفاده نمود.

در مجموع، دریچههای بازدید سرامیک در هر مکانی که نیاز به دسترسی به تاسیسات زیربنایی وجود دارد، میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. این اطلاعات میتوانند شامل فشار، دما، وضعیت تجهیزات و… امکان قطع جریان هوا به وسیله این دمپرها وجود دارد. البته دریچه ارت گالوانیزه هم وجود دارد که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدی و سوراخ شدن دارد. این دریچه ها بر اساس ابعاد، جنس ساخت، نحوه باز و بسته شدن، و کاربردهای مختلفی که برای آنها در نظر گرفته می شود، متفاوت می باشند. دریچه بازدید ضدآب: این نوع دریچه ها برای محیط هایی که با رطوبت و آب سرسری روبرو هستند، طراحی شده اند تا جلوگیری از نفوذ آب به داخل تاسیسات را به خوبی انجام دهند. در کل، دریچه بازدید به عنوان یک تجهیز مهم در ساختمان ها و تاسیسات، امکان دسترسی آسان به تجهیزات و تاسیسات مختلف را فراهم می کند و با توجه به نیازها و شرایط محیطی، انتخاب ترمینال حجم ثابت گرد – شرکت تهویه سازه شار مناسبی میباشد.

دمپر صنعتی با نشتی پایین

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دمپر دود و آتش موتوری وب سایت خود باشید.