شرکت قایق تگزاس 15.3 میلیون دلار برای خسارت ناشی از نشت نفت به کانال کشتی هیوستون در سال 2014 پرداخت – CBS دالاس / فورت ورث


هیوستون (CBSDFW.OM) – شرکت Kirby Inland Marine LP مستقر در هیوستون موافقت کرده است که 15.3 میلیون دلار برای خسارت و هزینه های ارزیابی تحت قانون آلودگی نفتی بپردازد تا به ادعاهای ایالتی و فدرال در مورد آسیب های منابع طبیعی ناشی از نشت نفت از کربی، پس از برخورد ناشی از کربی پرداخته شود. . ، وزارت دادگستری چهارشنبه 1 دسامبر اعلام کرد.

ایالات متحده و تگزاس در همان زمان یک شکایت مدنی با ترتیب پیشنهادی تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: مردی از تگزاس که نقش پرستار بچه را ایفا می کرد به دلیل آزار همجنس گرایان به 30 سال زندان محکوم شد.

این شکایت به دنبال بازیابی پول و هزینه های تحت قانون کنترل آلودگی نفتی از استخراج تقریباً 4000 بشکه (168000 گالن) نفت توسط کربی در مارس 2014 از یکی از کشتی های خود به جریان کشتی هیوستون در شهر تگزاس “Y” است.

در این شکایت ادعا شده است که تصادف در اثر برخوردی رخ داده است که یک قایق کربی، خانم سوزان، تلاش کرد دو قایق نفتی به ارتفاع 300 فوت را در مقابل M/V Summer Wind، 585- به کشتی هیوستون هل دهد. یک کشتی باری کم ارتفاع که قبلاً در کانال در حرکت بود.

نفت از کانال هیوستون به خلیج گالوستون و خلیج مکزیک سرازیر شد و آب را آلوده کرد و ساحل را از منطقه برخورد تا خط ساحلی جزیره پدر در نزدیکی کورپوس کریستی شست.

وزارت دادگستری در بیانیه‌ای اعلام کرد که نشت نفت باعث صدمات و صدمات جدی در امتداد خط ساحلی تگزاس از جمله پناهگاه‌های حیات وحش در جزیره ماتاگوردا، زیستگاه‌های دریایی و خشکی و همچنین دلفین‌ها و پرندگان مهاجر شده است.

نشت نفت همچنین باعث بسته شدن کانال کشتی هیوستون شد و استفاده تفریحی از خط ساحلی تگزاس را با مشکل مواجه کرد و در نتیجه فرصت های تفریحی از سواحل منطقه گالوستون تا ساحل تا سواحل جنوبی جزیره پدرلند از بین رفت.

کربی، گارد ساحلی و ایالت تگزاس در تلاش‌های عمده ضد پاکسازی شرکت داشتند و کربی در ارزیابی آسیب‌های منابع طبیعی همکاری کرده است.

تاد کیم، دستیار دادستان کل از وزارت محیط زیست و منابع طبیعی گفت: «همه صادرکنندگان نفت باید مراقب باشند که ایمن کار کنند و از نشت در آب های کشورمان جلوگیری کنند.» این مورد نشان می‌دهد که خطرات زیاد، عواقب آن زیاد است و ایالات متحده و متحدانش با جدیت تمام آسیب‌های منابع طبیعی ناشی از نشت نفت را رصد کرده و جبران خواهند کرد.»

بیشتر بخوانید: مرد کالیفرنیا اولین Omicron Covid-19 Recognition در ایالات متحده شد

نیکول لیبوف، مدیر اداره ملی دریایی و جوی (NOAA) خدمات دریایی ملی گفت: «ما خوشحالیم که به حامیان همکار خود در بازسازی سکونتگاه‌های کلیدی، دلفین‌ها، هواپیماها و مناطق تفریحی آسیب دیده توسط این نشت نفت ملحق می‌شویم. جوامع محلی و اقتصادها به اکوسیستم های ساحلی وابسته هستند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با مردم در پروژه های احیا هستیم.

امی لودرز، مدیر منطقه جنوب غربی این سرویس گفت: «نشت نفت شهر تگزاس وای بر ساحل باتلاقی و باتلاقی جزیره ماتاگوردا، که بخشی از پناهگاه ملی حیات وحش آرانزاس است، تأثیر گذاشت. این پناهگاه‌ها به بازیابی این منابع آسیب‌دیده و همچنین نجات پرندگان ساحلی و سایر هواپیماها و زیستگاه‌های آنها که تحت تأثیر فعالیت‌های نفتی و پاک‌سازی قرار گرفته‌اند کمک می‌کنند.»

بر اساس تصویب دستور مجوز، کربی 15.3 میلیون دلار برای دفع زباله پرداخت خواهد کرد که حامیان دولتی و ایالتی به طور مشترک از آن برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای پروژه هایی برای بازسازی یا بهبود تأثیر بر دلفین ها و دیگر جانداران دریایی، پرندگان، سواحل استفاده خواهند کرد. استخرها و استفاده تفریحی در سواحل تگزاس.

کربی همچنین به حامیان مالی فدرال و ایالتی برای کار ارزیابی آنها پول پرداخت کرده است و هزینه های پرداخت نشده نهایی را طبق قانون آلودگی نفتی بازپرداخت خواهد کرد.

شکایت را بخوانید

دستور تایید را بخوانید

اطلاعات بیشتر: هویت قربانی به عنوان سرجیو ماس در تیراندازی شبانه دالاس، بدون مظنون در بازداشت