کریس کریدر دوباره گل می زند تا رنجرز فلیر را شکست دهد و چهارمین برد متوالی را به دست آورد


توقف در برنامه برای متوقف کردن شتاب رنجرز در روز چهارشنبه کافی نبود – به هر حال نه در برابر فیلادلفیا فلایر – زیرا آبی ها با یک بازی خانگی سه بازی در مدیسون اسکوئر گاردن با پیروزی 4-1 شروع کردند. آنها چهار برنده متوالی و هشت بر 9 بردند.

این برد همچنین ششمین برد متوالی در خانه رنجرز بود و رکورد او را به 14-4-3 رساند و روند شکست فلایرز را به هفت بازی افزایش داد.

اما این برد برای رنجرز بدون نگرانی نبود. فوروارد همه کاره، برکلی گودرو، پس از ضربه ای که به صورتش خورد، زودتر از موعد آنجا را ترک کرد. وضعیت او بلافاصله مشخص نشد.

واحد ضربات پنالتی رنجرز، و دروازه بان ایگور شستارکین (33 سیو)، نقش مهمی در این پیروزی ایفا کردند. قاتلان پنالتی 3 از 3 بودند، اما یکی از آن کشتن ها یک بازی قدرتی بزرگ پنج دقیقه ای در وقت دوم بود که در آن شچین نقش اصلی را ایفا کرد، با هفت دفع.

از آنجایی که بازی یکشنبه جزیره جزیره ها به تعویق افتاد، چهار روز از بازی رنجرز گذشت، اما در مواجهه با فلایرهای چرخان، به نظر نمی رسید که تاثیر منفی بر باشگاه جرارد گالانت داشته باشد.

گالانت قبل از بازی گفت: فکر می کنم بچه ها احساس خوبی دارند. آنها احساس شادابی می‌کنند. می‌دانم که دارند. و امیدوارم که خوب بازی کنند. اما گاهی اوقات به سمت دیگری پیش می‌رود، زمانی که آزادی زیادی دارید. بنابراین، امیدواریم که خوب بازی کنیم و مانند اخیر ادامه دهیم.»

آن‌ها زمانی خوب شروع کردند که جیکوب تروبا توپی را از نقطه‌ای در پاور پلی گرفت تا رنجرز را در 3:41 راند اول اول قرار دهد. هدف اول فصل از واحد پاورپلی دوم رنجرز بود که زمان بسیار کمتری نسبت به واحد اول دریافت می کند.

درایدن هانت که سومین بازی خود را در خط مقدم با آرتمی پنارین و رایان استروم انجام داد، در یک اقدام از جعبه توسط دستکش کارتر هارت ربوده شد، اما هانت در شیفت بعدی خود هارت را گرفت و در نوشیدنی گلزنی کرد. یک وقت استراحت در ساعت 9:32 نتیجه را به 2-0 رساند. این دومین بازی متوالی با گل برای هانت بود که بیشتر فصل را در خط چهارم گذراند و سپس برای بازی با پنارین و استروما تربیت شد.

در این مرحله، به نظر می‌رسید که بازی می‌تواند به یک حمله ختم شود، اما فلایرز زمانی که گل ضربه‌ای ظاهری کوین رونی حذف شد، زمانی که کوون تشخیص داد که رنجرز بیرون وارد محوطه شده است، فلایرز دچار استراحت شد. جمعیت حاضر در باغ با دیدن بازی تکراری که در بهترین حالت غیرقابل ابهام به نظر می رسید از گفتگو خوششان نیامد، اما قرائت صادقانه باقی ماند و رنجرز تنها با پایان دوره اول تا 2-0 پیش رفت.

با این حال، آنها در اولین دقیقه دوم بازی را 3-0 کردند، زیرا کریس کریدر گل برتر فصل شانزدهم خود را به ثمر رساند که در پاس کاپو کاکو (دو پاس گل) ضربه محکمی زد، پس از اینکه استروب یک تلاش بد دفع کرد. توسط فلایرز و ارسال گروت برای میکا زیبا نژاد در جناح چپ. زیبا نژاد کاکو را زیر دایره سمت راست فرستاد و کاکو در محوطه جریمه در دقیقه 34 به کریدر پاس داد.

Flyers فرصت طلایی برای بازگشت به بازی را داشت که هانت به دلیل ادعای خود یک پنالتی بزرگ 5 دقیقه ای دریافت کرد و در بازی به دلیل مصدومیت جاستین براون از فیلادلفیا بدرفتاری کرد. اما رنجرز تمام پنج دقیقه بازی پاور را با استارکین 7 سیو انجام داد تا رنجرز را کنترل کند.

فیلادلفیا زمانی که مورگان فراست در ساعت 9:37 از وقت دوم یک توپ شل را هل داد و نتیجه را 3-1 کرد، وارد تخته شد، اما شاستارکین و رنجرز در را بستند. پنارین در آخرین دقیقه یک دروازه خالی اضافه کرد تا دروازه به پایان برسد.