مظنون تراژدی رژه کریسمس در ویسکانسین می گوید که احساس می کند “شیطان” شده است – NBC Chicago



مردی که متهم به رانندگی با خودروی شاسی بلند خود در مراسم رژه کریسمس در حومه میلواکی، کشته شدن شش نفر و مجروح شدن ده ها نفر شد، چهارشنبه گفت که احساس می کند “لعنتی” است.

دارل بروکس جونیور، در مصاحبه با فاکس نیوز از زندان شهرستان واوکشا، جزئیاتی در مورد انگیزه احتمالی ارائه نکرد.

بر اساس گزارش فاکس، بروکس گفت: «فقط احساس می‌کنم دارم به یک هیولا تبدیل می‌شوم – شیطانی.

بر اساس یک شکایت جنایی، بروکس SUV خود را به رژه در Waukesha در 21 نوامبر سوار کرد. شاهدان گفتند که او در حال بازگشت است و به نظر می‌رسد که عمداً در صدد ضربه زدن به مردم است. او دقایقی بعد در حالی دستگیر شد که در ایوان خانه ای نزدیک ایستاده بود و از صاحب خانه می خواست برای سفر به او کمک کند.

پلیس گفت که او هنگام بازگشت به مراسم رژه از صحنه شورش خانوادگی دور بود، اگرچه مأموران در آن زمان او را تعقیب نکردند. وی به شش فقره قتل عمد متهم شده است.

مادر بروکس، داون وودز، روز چهارشنبه نامه ای صادر کرد و با خانواده قربانیان تسلیت گفت.

او گفت که پسرش مدت‌هاست که از مشکلات روانی رنج می‌برد و پس از بالغ شدن، بیمه و بودجه لازم برای ادامه درمان و مشاوره خود را نداشت و او را به سمت ارتکاب جرم سوق داد.

«بیماری روانی واقعی است و سیستم خراب است، می‌توان و باید همین الان برطرف شود، نه سال آینده یا با قوانین جدید همین حالا. وودز در نامه ای که در ابتدا توسط WDJT-TV دریافت شد، نوشت: «بسیاری مانند دارل که به دلیل یک سیستم خراب که هیچ کس به آن اهمیت نمی داد، به یک خرابی افتاده اند، می توانند کمکی را که به شدت به آن نیاز دارند، دریافت کنند.

در زمان تصادف، بروکس با وثیقه 1000 دلاری در پرونده ای در شهرستان میلواکی که در آن متهم به ضربه زدن عمدی به زنی با ماشینش شده بود، آزاد شد. او در 5 نوامبر در آن پرونده متهم شد.

او همچنین متهم پرونده دیگری در شهرستان میلواکی از سال 2020 است که در آن متهم به تیراندازی به برادرزاده خود و یک فرد دیگر است.

حق چاپ AP – آسوشیتدپرس