جیمز لوفتون از سی‌بی‌اس اسپورت – سی‌بی‌اس تامپا می‌گوید: پیتسبورگ: «تیم نه چندان مسلط در روز یکشنبه».


(سی بی اس پیتسبورگ) – AFC North همچنان یکی از بخش های مختلط NFL در هفته 13 است. بالتیمور ریونز از پیروزی نه چندان زیبا مقابل کلیولند براونز با نتیجه 8-3 پیش افتاد. سینسیناتی بنگال ها که پیتسبورگ استیلرز را شکست دادند، 7-4 ریونز را دنبال کردند. فولادی ها 5-5-1، فقط 6-6 پشت براون هستند. اگرچه هر تیم 0500 یا بهتر است، هیچ تیمی واقعاً برتری نداشت. حتی گاورانی که رکورد بهترین AFC را در اختیار دارد نیز نتوانست تحت تاثیر قرار بگیرد. شش برد از هشت برد آنها با یک تاچ داون یا کمتر به دست آمد. فولادی ها، حریف این هفته خود، اخیراً به نظر می رسد که حتی نباید در مورد پلی آف صحبت کنند.

جیمز لوفتون، تحلیلگر NFL On CBS، می گوید: «شما به Steelers نگاه می کنید و فکر می کنید که آیا این کراوات دوباره به آنها تعقیب می کند یا به آنها کمک می کند، اگر آنها واقعا عالی کار می کنند. اما وقتی به آن نگاه می‌کنم، به نظر می‌رسد که براون‌ها و استیلرز، پشتی‌ها، فقط به سمت خط پایان می‌لنگند. هر دو پسر کمی مجروح شده اند. یکی پیر است و یکی مجروح. و به نظر می رسد که Ravens و Bengals بهترین ضربه را برای پیشروی دارند. و این نکته در این زمان از سال، صعود به پلی آف است.

بیشتر بخوانید: “دفاع گرجستان خیلی خوب است”: هیوستون نات از CBS Sports کنفرانس SEC و مسابقات قهرمانی ایالات متحده را بررسی می کند

کلاغ ها، با توجه به بازی خود در زمین، به سختی به عنوان بهترین تیم در کنفرانس دیده می شوند. لامار جکسون در هفته گذشته در بازی 20-32 مقابل براون 165 یارد و 4 توپ قطع کرد. یک پاس تاچ داون او دوباره نشان داد که چرا او یک بازیکن خاص است. او همیشه یک تهدید برای دویدن بود، او هنوز به طور متوسط ​​4.0 یارد در 17 لباس خود داشت. دوانتا فریمن حتی با میانگین تنها 3.3 یارد در 16 وزنه، کارایی کمتری داشت. پیروزی یک موقعیت نادر بود که ریونز علیرغم عملکرد جکسون برنده شد، نه به خاطر آن.

لوفتون گفت: “اگر بتوانید در پایان نیمه اول توقف کنید یا در کوارتر چهارم توقف کنید، می توانید بازی ها را برنده شوید.” بیشتر تیم‌ها حمله کافی برای کسب 24 امتیاز یا جایی در حدود آن محدوده دارند. بنابراین اگر شما آن را یک توقف دریافت کنید. چه بازیکنان آنها را در پایان نیمه اول دور از محدوده دروازه نگه دارید و چه در پایان بازی توپ را از بین ببرید، شانس بردن بازی را دارید. مسلماً، امسال برای ریونز در دفاع نبود، جایی که آنها فقط با بازی دفاعی خود مردم را به باد می دهند. آنها با پوست دندان پیروز شدند».

با این حال، دفاع ریونز در حال نشان دادن پیشرفت است. آنها بازی زمینی براونز را برگزار کردند، یکی از بهترین ها در NFL با پشت سر کریم هانت و نیک چوب، تنها 2.4 یارد در هر حمل و در مجموع 40 یارد. این عملکرد آنها را بیشتر به عنوان یکی از واحدهای بهتر در لیگ در دفاع از مسابقه تقویت کرد. بیکر میفیلد خروجی خوبی در محوطه داشت، اما کمتر از 50 درصد پاس ها را تمام کرد. اما در مقایسه با بقیه NFL، بالتیمور هنوز رکورد 275.7 یارد در هر بازی را می دهد.

ریون ها مدافعان نخبه ای دارند. پاتریک کوین، مدافع خط، با 62 ران، تیم را رهبری می کند و روز یکشنبه 8 ران دیگر را اضافه می کند. اودافه اووه از ترکیب اخراج شد و مجبور به اخراج شد و خلاصه احتمالی برای تازه کار دفاعی سال را پر کرد. و خطوط جاستین الیس و کیل کمپبل فصل های خوبی دارند، اگرچه کمپبل در حال حاضر در پروتکل ضربه مغزی است. دفاع یکشنبه به دنبال یک نمایش قوی در برابر شیکاگو بیرز قطعا کمتر پویا در هفته قبل است.

آنها با واحد تهاجمی استیلر که هفته گذشته جنگیدند روبرو خواهند شد. حرکت توپ در این حمله به قرار دادن توپ در دست نیگی هریس بستگی دارد. اما در مقابل بنگالی ها او تنها 8 بار در فاصله 29 یاردی توپ را حمل کرد و در فاصله 14 یاردی از زمین عقب سه پاس گرفت. بازی تنها و بیشتر حیاط خلوت آنها در کوارتر چهارم با دور از دسترس بودن بازی به پایان رسید. در حالی که دیونته جانسون و چیس کلیپول همچنان دریافت کننده های خطرناکی هستند، آنها برای غلبه بر بن روثلیسبرگر پیر و خط حمله ناکارآمد کافی نیستند.

بیشتر بخوانید: فوتبال فانتزی شروع می شود یا هفته دوازدهم می نشیند: آیا راسل ویلسون بالاخره به فرم خود باز می گردد؟

لوفتون گفت: “آنها در روز یکشنبه چندان تیم برتری نیستند.” “فقط این عدم اطمینان در مورد اینکه بازیکنان در حمله و دفاع چه کسانی هستند. و آیا آنها واقعا می توانند آن را برای کشش کنار هم قرار دهند؟

دفاع آنها در اوایل فصل لحظات خود را داشت، اما اخیراً ناهموار بوده است. آنها هفته قبل 34 امتیاز برای بنگالی ها (که همچنین یک پیک شش داشتند) و 41 امتیاز برای لس آنجلس چارجرز در نظر گرفتند. واحد در مقابل پاس وسط و در مقابل فرار جزو بدترین های لیگ است. جو میکسون فقط آنها را در 165 یارد و دو TD در 28 لباس سوزاند.

مقابل ریونز، یکی از بهترین تیم های دونده در NFL، آسان نخواهد بود. ترکیب دوین بوش، که بیشتر فصل گذشته را به دلیل پارگی ACL از دست داد، به نظر نمی رسد که بازیکن سابقش باشد. مدافع خط، تی جی وات اوایل هفته در فهرست ذخیره / کووید-1 قرار گرفت و به نظر می‌رسد بازی یکشنبه را از دست بدهد. آنها را بیشتر تضعیف خواهد کرد. وات 12.5 از 30 اخراج فولادی ها در این فصل را دارد که بیش از دو برابر هر هم تیمی دیگری است.

و از آنجایی که جکسون احتمالاً به دنبال باج است، می تواند مشکلاتی را برای Steelers ایجاد کند.

لوفتون گفت: «همیشه نگران بازی مقابل بازیکن بزرگی هستم که هفته گذشته عالی بازی نکرد. و من فکر می کنم که این مورد در مورد لامار جکسون است. آنها سعی خواهند کرد راه هایی برای تشویق بازی او بیابند. و سه ماهه اول نوعی احساس بیرونی است. استایلیست ها چه خواهند کرد؟ آیا آنها نرم عجله خواهند کرد؟ آیا آنها واقعاً لبه ها را بازی خواهند کرد. آیا آن‌ها جعبه را سفارش می‌دهند و سپس فقط سعی می‌کنند مرد به مرد را بیرون بازی کنند، کاری که واقعاً به خوبی انجام نمی‌دهند؟ بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم لامار چقدر خوب توپ را به سمت آنها پرتاب می کند. زیرا اگر بتواند آن را علیه آنها پرتاب کند، می تواند آنها را نرم کند.»

اخبار بیشتر: نقد Raiders-Cowboys: آیا لاس وگاس یا دالاس می توانند به روز شکرگزاری بازگردند؟

Ravens یکشنبه، 5 دسامبر، ساعت 4:25 بعد از ظهر به وقت CBS به وقت اروپای مرکزی، Steelers را بازی می کند.