گزارش: “کیف و کیسه” با پول در دیوار حمام در کلیسای بزرگ جوئل اوستین پنهان شده است.


بنا بر گزارش‌ها، تعمیر لوله‌کشی در کلیسای بزرگ تلنگ آنجل جوئل اوستین در هیوستون منجر به کشف “کیف و کیف پول” با پول نقد و چک در دیوار حمام شد.

بر اساس گزارشی از کانال 2 KRPC، این کشف چندین سال پس از آن صورت گرفت که فردی 600000 دلار پول نقد و چک از یک گاوصندوق در کلیسای Osteens Lakewood به سرقت برد. این ایستگاه نشان داد که فردی که این پول را در سال 2014 دزدیده بود ممکن است در حمام مخفی شده باشد. دیوار

یک لوله کش به نام جاستین، که برای یک پیمانکار بزرگ کار می کند، به ایستگاه گفت که در 10 نوامبر تماسی در مورد یک توالت شل در کلیسا دریافت کرده است.

این ایستگاه گزارش می دهد: «جاستین گفت که کار روی توالت را شروع کرده و باید کاشی ها و عایق ها را جدا کند. “وقتی عایق را برداشت، حدود 3000 پاکت مملو از چک پیدا کرد. برخی از آنها پول نقد داشتند. جاستین گفت که با ناظر تعمیر و نگهداری کلیسا تماس گرفت و اجازه یافت نزدیک به هفت ساعت در کلیسا بماند.”


آیا می خواهید خلاصه ای روزانه از تمام اخبار و نظراتی که سالن ارائه می دهد داشته باشید؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


بازرسان پلیس هیوستون بعداً جاستین را مورد بازجویی قرار دادند و بقیه دیوار را برداشتند و “کیف ها و کیف های پول” حاوی پول و چک را کشف کردند.

این ایستگاه با اشاره به جایزه ارائه شده پس از سرقت در سال 2014 گزارش داد: “جاستین گفت که کلیسا یا HPD هرگز از او تشکر نکردند یا برای دریافت 25000 دلار پول با او تماس نگرفتند.” جاستین گفت که او حتی برای پول جایزه با Crime Stoppers تماس گرفت، اما هرگز نشنید. او حتی سعی کرد با جوئل اوستین تماس بگیرد اما از او چیزی نشنید.

نماینده کلیسا در بیانیه ای این کشف را تایید کرد.

مرتبط: سندرم ترومای مذهبی: چگونه دین سازمان یافته می تواند به مشکلات ذهنی منجر شود

نماینده کلیسا گفت: اخیراً در حالی که کار تعمیر در کلیسای لیک وود در حال انجام بود، مقدار نامعلومی پول نقد و چک پیدا شد. “لیک وود بلافاصله به اداره پلیس هوستون اطلاع داد و در تحقیقات آنها به آنها کمک می کند. لیک وود در حال حاضر اظهار نظر بیشتری ندارد.”

در سال 2014، پلیس هیوستون اعلام کرد که 200000 دلار پول نقد و 400000 دلار چک از گاوصندوق کلیسا به سرقت رفته است. سپس کلیسا گفت که پول دزدیده شده نشان دهنده وجوهی است که در طول مراسم آخر هفته اضافه شده است.

گزارش KPRC را در زیر از طریق یوتیوب ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=tIOSzdOHHzE